Ručno vitlo
TC-WI 500
Br. Art.:2260160EAN kod: 4006825643909
einhell-classic-hand-winch-2260160-productimage-001
einhell-classic-hand-winch-2260160-detail_image-101
einhell-classic-hand-winch-2260160-detail_image-102
einhell-classic-hand-winch-2260160-detail_image-103
einhell-classic-hand-winch-2260160-detail_image-104
einhell-classic-hand-winch-2260160-productimage-001
einhell-classic-hand-winch-2260160-detail_image-101
einhell-classic-hand-winch-2260160-detail_image-102
einhell-classic-hand-winch-2260160-detail_image-103
einhell-classic-hand-winch-2260160-detail_image-104
Ručno vitlo

TC-WI 500

Br. Art.: 2260160 EAN kod: 4006825643909
  • 10 m žičani kabel bez uvijanja (Ø 4,2 mm)
  • Maks. nosivost ručnog vitla iznosi 500 kg
  • Uklj. kuka za teret sa sigurnosnim zasunom
  • Sigurnosni zasun sprječava slučajno otkačivanje tereta
  • Blokada za sigurno zaustavljanje kabela i tereta
  • Mekani rukohvat osigurava ugodan rad
  • Jednostavno pričvršćivanje kroz montažnu ploču s rupama
Više informacija
Manje informacija
einhell-classic-hand-winch-2260160-productimage-001
Opis proizvoda

Einhell ručno vitlo TC-WI 500 može podnijeti maksimalno opterećenje od 500 kilograma. Ručno vitlo ima 10 m čelični kabel bez uvijanja (Ø 4,2 mm) s kukom za kopčanje i osiguračem. Osigurač sprječava da se teret slučajno ne otkvači. Zahvaljujući povratnom graničniku kabel i teret se mogu sigurno zaustaviti. Ručna poluga ima meki rukohvat za čvrsto, sigurno držanje i ugodan rad. Vitlo je opremljeno i montažnom pločom s rupama za brzo i jednostavno pričvršćivanje.

Više informacija
Manje informacija

Tehnički podaci

Debljina kabela4.2 mm
Dužina kabela10 m
Funkcija potezanja500 Kg
Težina proizvoda2.5 Kg
Možete direktno kontaktirati Einhell korisničku podršku. Mi brinemo o vašim zahtjevima za informacije o proizvodu, rezervne dijelove i popravke proizvoda.Podržavamo vas u svim pitanjima oko vašeg proizvoda - prije, tijekom i nakon kupnje.

Recenzije kupaca

Einhell ne jamči - s izuzetkom slučajeva "Provjerene kupnje" - da objavljene recenzije dolaze od takvih potrošača koji su stvarno koristili ili kupili proizvode ili usluge.