Ručno vitlo
TC-WI 800
Br. Art.:2260170EAN kod: 4006825643916
einhell-classic-hand-winch-2260170-productimage-001
einhell-classic-hand-winch-2260170-detail_image-101
einhell-classic-hand-winch-2260170-detail_image-102
einhell-classic-hand-winch-2260170-detail_image-103
einhell-classic-hand-winch-2260170-detail_image-104
einhell-classic-hand-winch-2260170-productimage-001
einhell-classic-hand-winch-2260170-detail_image-101
einhell-classic-hand-winch-2260170-detail_image-102
einhell-classic-hand-winch-2260170-detail_image-103
einhell-classic-hand-winch-2260170-detail_image-104
Ručno vitlo

TC-WI 800

Br. Art.: 2260170 EAN kod: 4006825643916
  • 20 m žičani kabel bez uvijanja (Ø 4,8 mm)
  • Maks. nosivost ručnog vitla iznosi 800 kg
  • Uklj. kuka za teret sa sigurnosnim zasunom
  • Sigurnosni zasun sprječava slučajno otkačivanje tereta
  • Blokada za sigurno zaustavljanje kabela i tereta
  • Mekani rukohvat osigurava ugodan rad
  • Jednostavno pričvršćivanje kroz montažnu ploču s rupama
Više informacija
Manje informacija
einhell-classic-hand-winch-2260170-productimage-001
Opis proizvoda

Einhell ručno vitlo TC-WI 800 može podnijeti maksimalno opterećenje od 800 kilograma. Ručno vitlo ima 20 m čelični kabel bez savijanja (Ø 4,8 mm) s kukom za kopčanje i osiguračem. Osigurač sprječava da se teret slučajno ne otkvači. Zahvaljujući povratnom graničniku kabel i teret se mogu sigurno zaustaviti. Ručna poluga ima meki rukohvat za čvrsto, sigurno držanje i ugodan rad. Vitlo je opremljeno i montažnom pločom s rupama za brzo i jednostavno pričvršćivanje.

Više informacija
Manje informacija

Tehnički podaci

Debljina kabela4.8 mm
Dužina kabela20 m
Funkcija potezanja800 Kg
Težina proizvoda4.7 Kg
Možete direktno kontaktirati Einhell korisničku podršku. Mi brinemo o vašim zahtjevima za informacije o proizvodu, rezervne dijelove i popravke proizvoda.Podržavamo vas u svim pitanjima oko vašeg proizvoda - prije, tijekom i nakon kupnje.

Recenzije kupaca

Einhell ne jamči - s izuzetkom slučajeva "Provjerene kupnje" - da objavljene recenzije dolaze od takvih potrošača koji su stvarno koristili ili kupili proizvode ili usluge.