Pribor za usisavač suho/mokro
Pleated filter dust class L
Br. Art.:2351126EAN kod: 4006825657944
einhell-accessory-wet-dry-vacuum-cleaner-access-2351126-productimage-001
einhell-accessory-wet-dry-vacuum-cleaner-access-2351126-example_usage-001
einhell-accessory-wet-dry-vacuum-cleaner-access-2351126-productimage-001
einhell-accessory-wet-dry-vacuum-cleaner-access-2351126-example_usage-001
Pribor za usisavač suho/mokro

Pleated filter dust class L

Br. Art.: 2351126 EAN kod: 4006825657944
  • Originalni Einhell dugotrajni filter klase prašine L
  • Pribor i rezervni dijelovi za usisavače suho/mokro
  • Prikladno za sve usisavače suho/mokro u klasi prašine L (SACL)
  • Zaštita motora od kontaminacije
  • Čišćenje ispušnog zraka tijekom usisavanja
  • Filtriranje štetnih čestica kao npr. gipsana prašina, vapno i sl.
  • Jednostavan za sklapanje i rastavljanje
  • Prikladno samo za suho usisavanje
  • Dimenzije: Ø 150 mm i 175 mm visine
Više informacija
Manje informacija
einhell-accessory-wet-dry-vacuum-cleaner-access-2351126-productimage-001
Opis proizvoda

Originalni Einhell dugotrajni filtar za klasu prašine L prikladan je za sve Einhell mokre i suhe usisavače u klasi prašine L (SACL). Naborani filtar smije se koristiti samo za suho usisavanje, gdje štiti motor od onečišćenja i produljuje životni vijek usisavača. Budući da nabrani filtar zadovoljava klasu prašine L prema Euronormu, filtrira čestice prašine gustoće od 1 mg/m³ i više, što ga čini posebno pogodnim za osobe koje pate od alergija. Također filtrira štetne čestice prašine poput gipsane prašine, vapna i liskuna. Nabrani filter ima promjer od 150 mm i visok je 175 mm.

Više informacija
Manje informacija
Možete direktno kontaktirati Einhell korisničku podršku. Mi brinemo o vašim zahtjevima za informacije o proizvodu, rezervne dijelove i popravke proizvoda.Podržavamo vas u svim pitanjima oko vašeg proizvoda - prije, tijekom i nakon kupnje.

Recenzije kupaca

Einhell ne jamči - s izuzetkom slučajeva "Provjerene kupnje" - da objavljene recenzije dolaze od takvih potrošača koji su stvarno koristili ili kupili proizvode ili usluge.