Einhell servis
U Einhellu uvijek pazimo na visoku kvalitetu i sigurnost naših uređaja, no moguće je da se unatoč dobroj kontroli dogodi kvar. Kako biste što brže nastavili s radom na svojim projektima oko radionice i vrta, podržavamo vas gdje god možemo.
Reklamacije u slučaju jamstvenog zahtjeva
Ako uočite kvar u jamstvenom roku za svoj uređaj, možete reklamirati uređaj. Zatim nam možete javiti i mi ćemo preuzeti artikl za servis na vašoj kućnoj adresi. Za sve valjane zahtjeve unutar jamstvenog roka*, naša usluga je potpuno besplatna i uključuje sve troškove povezane s preuzimanjem, povratnom dostavom, popravkom i troškovima zamjene.
Servis uređaja izvan jamstvenog roka
Također nudimo naše usluge servisa i prijevoza uređaja koji više nisu unutar jamstvenog roka. Nakon provjere vašeg uređaja, dobit ćete unaprijed procjenu troškova popravka vašeg uređaja. Troškovi nastali preuzimanjem ili otpremom bit će vam fakturirani zajedno s troškovima popravka.
- Jamstvo se smatra važećim samo ako su ispunjeni svi zahtjevi u smislu uvjeta jamstva.
- Oštećenja uzrokovana nepravilnom uporabom, uključujući slučajna oštećenja uzrokovana kamenjem, pijeskom ili prašinom, uporabom sile ili drugim vanjskim utjecajima, kao i korištenjem u komercijalnim okruženjima, nisu pokrivena uvjetima jamstva.
- Zadržavamo pravo vratiti uređaj koji ste poslali ako nakon provjere utvrdimo da uređaj nema greške. U tom slučaju ćemo vam naplatiti troškove logistike i pregleda uređaja. Tim korisničke službe obavijestit će vas o ovom procesu.
Koraci za servis vašeg uređaja
Registrirajte se ili se prijavite kao gost
Ako već imate MyEinhell račun, jednostavno se prijavite sa svojim podacima za prijavu. Ako još nemate korisnički račun kod nas, možete se registrirati sada ili jednostavno prijaviti kao gost.
Podnesite zahtjev za servis
Da biste zatražili servis uređaja, morate ispuniti obrazac sa svojim osobnim podacima. Identificirajte uređaj za servis pomoću serijskog broja ili broja artikla u našem sustavu i registrirate ga u svojem zahtjevu. Zatim unesite dodatne informacije o cijeni i datumu kupnje te opišite problem zbog kojeg podnosite servisni zahtjev.
Slanje uređaja
Nakon registracije zapakirajte uređaj i pošaljite ga u naš servisni centar. Također možemo organizirati preuzimanje uređaja na vašoj kućnoj adresi prema našem cjeniku dostave. Obavještavat ćemo vas o statusu vašeg zahtjeva za servis.
Telefon
Ako imate pitanja o proizvodima ili tehničkih poteškoća, obratite se našem servisnom odjelu.
Kontakt: +385 (0) 49 342 444
PON - PET: 8:00 - 16:00 h