Upravljanje zahtjevima
Prikup uređaja u slučaju reklamacije
Ako je potrebno podnijeti servisni zahtjev za neispravan uređaj pod jamstvom, obavijestite nas o tome. Einhell će organizirati preuzimanje vašeg uređaja ili, ako želite, možete koristiti našu on line uslugu prikupa uređaja na adresi. Za sve valjane zahtjeve ova je usluga potpuno besplatna za korištenje i uključuje sve troškove koji se odnose na preuzimanje, ponovnu dostavu, troškove popravka i troškove zamjene.
Oštećenja uzrokovana nepravilnom uporabom, uključujući slučajna oštećenja od kamenja, pijeska ili prašine, nepravilnog korištenja ili drugih vanjskih utjecaja i ako se koristi u komercijalnom okruženju, nisu pokrivena uvjetima jamstva.
Prikup vašeg uređaja
- Registrirajte on line svoj uređaj
- Svi uređaji koji su poslani na servis za vrijeme jamstvenog roka popravljaju se bez naknade
Vodič korak po korak
Registracija ili prijava
Izradite račun ili se prijavite
Dogovorite prikup uređaja
Registrirajte svoj uređaj on line unosom serijskog broja, broja artikla i identifikacijskog broja za korištenje usluge prikupa uređaja.
Usluga popravka za uređaje izvan jamstvenog roka
Prikladni popravci i održavanje
Nudimo naše usluge popravka i za uređaje koji više nisu u jamstvenom roku. U tom slučaju prijevoz uređaja samostalno organizirate i plaćate troškove transporta, defektaže i popravka.